La Regjon Friûl-Vignesie Julie e partecipe ancje chest an al MIPIM, “Lis Marché International des Professionnels di il Immobilier”, fiere internazionâl dedicade ai invistiments imobiliârs, un dai avigniments di riferiment pal setôr a nivel internazionâl. Obietîf de partecipazion al è promovi lis propriis disponibilitâts imobiliârs, i vantaçs competitîfs e lis oportunitâts di invistiment par atrai impresis e invistidôrs a insediâsi in Friûl-Vignesie Julie.
Di là de Regjon, midiant Agjenzie Lavoro & SviluppoImpresa, ae fiere (che si fasarà dai 14 ai 17 di Març) al sarà presint ancje il Consorzio Ursus, componût de Regjon, dal Comun di Triest e de Autoritât di Sisteme Portuâl dal Mâr Adriatic Orientâl.
Un focus specific al sarà dedicât ai progjets imobiliârs, cuntune ufierte che e va de grande aree di Puart Vîf, a un pachet di oportunitât di invistiment in edificis storics intal centri citât di Udin e Triest, e lots di terens e imobii intes areis dai Consorzis di disvilup economic locâl di Triest, Gurize e Pordenon.
Il moment storic al viôt il Friûl-Vignesie Julie in prin plan, cuntune cressite impuartante di invistiments direts forescj.
Dal 2020 al 2022 al è cressût dal 130% il numar di dossier dai invistiments potenziâi dal forest, che ur sta daûr la Agjenzie Lavoro & SviluppoImpresa. (adl) – 10.03.2023