Le Agjenzie Regjonâl pe protezion dal ambient dal Friûl Vignesie Julie e à stipulât vuê un contrat di fit cu la Società Udine e Gorizia Fiere SpA pe messe a disposizion temporanie di un imobil di plui o mancul 600 m² dentri dal comprensori fieristic di Torean di Martignà.
Intal imobil al sarà colocât il personâl di Arpa Fvj ospitât cumò dongje i locâi dal Paveon 3 dal Ospedâl Sante Marie de Misericordie di Udin che a varan di jessi tornâts prime pussibile ae AsuFc par propris fins istituzionâi.
I spazis a son chei dal “Paveon 9”, une struture Open Space, ripartide in doi nivei, plan tiere e o insolari, che e sarà dotade di ducj i implants tecnologjics necessaris, cjapâts dentri lis cabladuris e il colegament ae rêt traviers fibre otiche; al dispon di une grande aree esterne assegnade a puescj auto, cuvierts e scuvierts, di acès autonom e al è ancje di podê rivâ cun facilitât in graciis dai colegaments autostradâi e ae rêt urbane di autobus.
Il contrat di fit al à une durade di doi agns a decori dal 1 di Lui dal 2022, rinovabil par altris doi agns, a un cost di fit di 3.000 euros al mês (36.000 ad an). lis cjamis di prontament dai ambients e di preparazion dai spazis internis a rivaran al massim a 200.000 euros.
Cu la sotscrizion di chest contrat di fit si siere l’iter dal procediment inviât a principi Zenâr 2022. cemût che dit, inte gnove sede al vignarà colocât il sôl personâl no plui di podê ospitâ intal paveon 3 dal ospedâl udinês, il rest personâl al reste colocât in chê altre sede di Udin di vie Culugne dulà che a àn sede i laboratoris de Agjenzie regjonâl pal ambient.