Il Progjet de Comunitât di mont de Cjargne al è di premi

da Alessandro Di Giusto

Ricognossiment prestigjôs par “Una Montagna d’Acque”, il progjet de Comunitât di mont de Cjargne firmât di Stradivarie Architetti Associati che îr, dongje il Cjistiel dal Buonconsiglio di Trent, al è stât onorât de Menzion di onôr pe cualitât al Premio triennale Giulio Andreolli – Fare Paesaggio. 

La aghe tant che risorse sintude e dai significâts moltepliçs, chest al è emerzût intal ambit dai diviers procès partecipâts aes ativâts de Comunitât che a àn cjapât il teritori, cjapadis dentri lis scuelis; l’aur blu al costituìs l’element di fonde dal progjet che al à puartât ae realizazion di un plan di valorizazion e promozion dal paisaç de aghe di dut il teritori cjargnel.

Il plan al à catalogât i elements naturâi e dal om leâts aes aghis, al fin di valorizâlis favorint la cognossince e la fruizion, proponint intervents cuant che a son necessaris pe ricualificazion ambientâl e paisagjistiche.

Destinataris dal progjet a son prin di dut lis comunitâts locâls, che a vivin e a son puartadoris di une identitât teritoriâl che, cemût che al è vignût fûr in particolâr dai dissens dai students, di là dai aspiets plui comuns, al met dongje la aghe a un valôr sociâl e ricreatîf; lis fontanis di paîs a son ancje pes gjenerazions zovinis une crosade di scambi e di socialitât, come il cjatâsi vie pe Istât sui torints. (A.D.G.) – 17.02.2023

Lasse un coment

Redazion

logo

Editoriale Il Friuli Srl
P.IVA 01907840308

Regjistrazion al Tribunâl di Udin n. 9

dai 6 di Lui dal 2022

PRIN PLAN

Progjet finanziât de ARLeF
Agjenzie Regjonâl pe Lenghe Furlane

Chest sît al dopre i cookies par miorâ la tô esperience di navigazion. Lant indevant tu acetis la nestre informative su la privacy. Acetâ Lei di plui