Luigi Carta, 65 agns, sorenomenât des fuarcis dal ordin ‘Lôf solitari’, al è stât interogât îr a Udin sul omicidi di Tatiana Tulissi, copade a Manzan ai 11 di Novembar dal 2008 cun trê colps di pistole (inte foto la vile indulà che al è sucedût il fat).
A riclamâ un so coinvolziment pussibil intal câs e jere stade la difese di Paolo Calligaris, l’imprenditôr di Manzan che par chel la Cassazion e à disponût un gnûf procès devant de Cort di assise di apel di Vignesie, che e veve domandât di verificâ ciertis analogjiis tra l’omicidi de Tulissi e lis rapinis assegnadis a Carta cemût scrit de stampe.
L’om, in preson a Vignesie pe tentade rapine ai dams di un puarte valôrs intun centri comerciâl di Mestre sucedude a Setembar, al è stât puartât a Udin par jessi sintût dal Public ministeri. In passât l’om al jere za stât condanât a 10 agns di reclusion dal Tribunâl di Udin pe rapine de Bcc di Manzan dai 9 di Dicembar dal 2008.
Segret massim sul risultât dal interogatori di bande dal difensôr di Cjarte, l’avocat Marco Zampini, par vie des investigazions ancjemò in cors. (H.L.) – 21.03.2023