La liste presentade dai cda che al va fûr di Generali, vuidât di Philippe Donnet, e sostignude di Mediobanca e dai invistidôrs istituzionâi al à batût chê presentade di Francesco Gaetano Caltagirone e avodade ancje di Del Vecchio e Benetton.
La liste e à racuet il 55,99% dai vôts dal presint capitâl in assemblee al moment votazion (al à partecipât il 70,6% dal capitâl), cuintri il 41,730% di chê concorint. Pe liste di Assogestioni al à votât la 1,929%.
Intal gnûf board di 13 components, dîs a son espression dai Cda che al va fûr. Il gnûf Consei al sarà stât da cjâf di Andrea Sironi; delegât aministradôr al sarà confermât Donnet. A saran ancje trê candidâts de liste dal grup Caltagirone, che fra chei il stes Francesco Gaetano Caltagirone, Marina Brogi e Flavio Cattaneo.
“La maiorance – al à dit Donnet concludint la assemblee – si è esprimude cun clarece e cence nissune ambiguitât pal cda proponût dal consei di aministrazion che e va fûr. E’ une testemoneance di fiducie intal nestri team direzion e intal nestri plan”.